close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور گرجستان

    بازدید : 229
    سه شنبه 10 بهمن 1396 زمان : 12:32

    نرخ هتل سان رایز کیش,قیمت 4 نفر,تور کیش

    پرسش : نرخ هتل سان رایز کیش،قیمت 4 نفر

    جواد فریدون

    تاریخ طرح پرسش : 96/03/31

    پرسش : از اطلاعات جامع و مفید سایت شما تشکر می کنم، نرخ هتل سان رایز کیش برای چهار نفر بزرگسال در چند روز آینده و در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 چقدر است ؟

    پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره سان رایز کیش در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار پردیس دو بوده و با مراکز خرید پنج دقیقه و با فرودگاه کیش حدود ده دقیقه فاصله دارد. هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت یک تا سه خوابه با رنگ آمیزی های بسیار متنوع طراحی شده و بیشتر اتاق های هتل منظره ای رو به دریای نیلگون خلیج فارس دارد و چشم انداز زیبایی دریا یکی از جذابیت های هتل سان رایز برای میهمانان تور کیش بهار می باشد.

    قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش تور کیش تعطیلات نوروز مشورت نمایید.

    برخی از امکانات هتل سان رایز کیش شامل : فضای سبز ، سالن ورزشی ، پارک کودکان ، لاندری ، سالن کنفرانس ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سر پوشیده ، فروشگاه ، اینترنت در تمامی محوطه ی هتل ، تاکسی سرویس ، کافی شاپ ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات ، نماز خانه و ... می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز را ملاحظه نمایید.

    هتل سان رایز کیش

    هتل سان رایز کیش

    مسافران تورهای کیش میپرسند

    نرخ هتل آفتاب شرق کیش,3 نفر هفته جاری

    پرسش: نرخ هتل آفتاب شرق کیش,3 نفر هفته جاری

    صبور

    تاریخ طرح پرسش: 96/08/09

    پرسش: سلام خسته نباشید و با تشکر از سایت شما، آژانس همکار هستم در خصوص نرخ هتل آفتاب شرق کیش لطف کنید برای تور کیش تعطیلات نوروز 97، 2 نفر بزرگسال و 1 کودک زیر 2 سال زمان سفر هم هفته جاری، ممنون میشم راهنماییم کنید؟

    پاسخ: با سلام، هتل آفتاب شرق کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است و در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها بنا شده است. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 با مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و متشکل از چهل و هفت باب اتاق می باشد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه مناسب برای گردشگران تور کیش نوروز 97 و با مراکز خرید پنج دقیقه می باشد.

    همکار گرامی نرخ هتل آفتاب شرق کیش برای این تاریخ به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 445000 تومان با خدمات رایگان صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد. هزینه نوزاد زیر 2 سال نیز فقط بیمه مالیات پروازی است.

    شایان ذکر است که در تور کیش اردیبهشت ماه 97، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش فروردین متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

    برخی از امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل در تور کیش اسفند 96 و ... می باشد.

    مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل آفتاب شرق بازدید نمایند.

    هتل آفتاب شرق کیش

    هتل آفتاب شرق کیش

    مسافران تورهای کیش میپرسند

    قیمت هتل آنا کیش,قیمت چهار نفر ماه جاری

    پرسش : قیمت هتل آنا کیش,قیمت چهار نفر ماه جاری

    آرزو

    تاریخ طرح پرسش : 96/04/11

    پرسش : با تشکر از اطلاعات خوب سایت شما و امیدوارم موفق باشد، در مورد قیمت هتل آنا کیش با ناهار در همین ماه برای دو خانواده دو نفره ، ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید؟

    پاسخ : با سلام ، هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد. هتل آنا کیش در سال 1377 بنا شده است. این هتل دارای محیطی بسیار زیبا و با طراوت و دل نشین ست که یکی از مزیت های شاخص این هتل محسوب می شود و همین مزیت جلوه ی زیبایی در شب به این هتل می بخشد که سبب می شود میهمانان تور کیش بهمن 96 در این هتل لحظات بسیار زیبایی را سپری کنند.

    هتل آنا کیش در میدان امیر کبیر واقع شده و فاصله هتل با ماشین تا فرودگاه و تا مراکز خرید پنج دقیقه مناسب برای گردشگران تور کیش اسفند می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شده و دارای 152 اتاق می باشد که هر اتاق آن ظرفیت یک تا پنج نفر را دارد.

    هتل آنا کیش از لحاظ قیمت نسبت به هتل های سه ستاره کیش بسیار مناسب بوده و با توجه به سه ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل چهار ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. حداقل نرخ برای این هتل 440000 تومان شامل صبحانه _ نهار _ استقبال فرودگاهی است. قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور کیش اردیبهشت و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

    برخی از امکانات هتل آنا کیش شامل :

    لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس شبانه روزی در تور کیش تعطیلات نوروز 97 ، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ... می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آنا کیش میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آنا کیش بازدید نمایید.

    هتل آنا كيش

    نمای بيروني هتل آنا كيش

    امکانات ویژه هتل های کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 11

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 111
  • بازدید کننده امروز : 112
  • باردید دیروز : 171
  • بازدید کننده دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 2084
  • بازدید سال : 6116
  • بازدید کلی : 55600
  • کدهای اختصاصی